Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/30/2022 in all areas

  1. https://github.com/ParadiseSS13/Paradise/pull/18640
    1 point
  2. Make them bulky, use more power than regular batons, and 2 hit stun.
    1 point
  3. Stunprods still have a use, but its mostly for a combat opener (hit with stunprod, swap to butcher knife then start stabbing while they cant run). It no longer fits the kidnapping niche it once had. I fully agree it should be made Bulky (fit on back, not belt) and in compensation make it 2 hits to crit like stunbaton. There's no real need for the cell charge changes imo, trading bulky for one less hit is a fair enough trade as it stands. If your worried it'll be op you can throw it in though. Lastly: It should be noted this yields double benefit of no civilians being able to hide a stunprod in their pack "just in case" as it'd be visible to everyone. This alone makes the change worth it.
    1 point
  4. 1 point
  5. Hi. I hope publishing that post doesn't break the rules. Im aware that there is a few Polish people playing on Paradise station, and this post is directed exclusively to them. That's why the rest of the text will be in Polish. Im just looking for people who would like to play Barotrauma (A game heavly inspired by SS13), but I need to be sure that they speak Polish. Hej, chciałbym wam przybliżyć przepiękną sprawę jaką jest nieco niszowa gra komputerowa – Barotrauma w której wcielamy się w członka załogi łodzi podwodnej kursującej na wodach księżyca Jowisza – Europy. Rozgrywka mechanicznie jest bardzo ciekawa i pozwala na setki rozwiązań, ale by zabawie dodać głębi – odgrywamy nasze postacie, a pełniący służbę kapitan odpowiada też za bycie game masterem, pewną narrację i ocenę poczynań graczy. Załoga i jej zgranie to bardzo istotny element rozgrywki i każdy jest ważny, niezależnie czy odgrywa mechanika, oficera medycznego, inżyniera, żołnierza, kucharza, nawigatora itd. Kiedy gramy? Spotykamy się wieczorami, czasem gramy bardziej narracyjnie, czasem robimy misje proponowane przez grę (ale wciąż z pełnym odgrywaniem i otoczką fabularną). Regularność nie jest wymagana, misje dobieramy pod obecnych (a tych wystarczy już 3, chociaż im więcej nas, tym ciekawiej), jedna rundka trwa od godziny do kilku. Poza grą, gdy nasza maszyna stoi w doku ;), lubimy odgrywać na discordzie. Jak wygląda rozgrywka? Na początku kapitan robi krótkie wprowadzenie czy to na discordzie, czy już bezpośrednio w grze opowiadając o szczegółach misji. Inżynierowie budzą do życia maszynownie, wojskowi robią obchód, sprawdzają stan dział itd. Misje mogą być całkiem proste i mechaniczne – transport czegoś z A do B, ubicie potwora, ale też całkowicie fabularyzowane (ostatnio eksplorowaliśmy wrak łodzi, specjalnie przygotowany na tę rundę). Czasem łódź ma przeciek, czasem coś ją atakuje, wtedy żołnierze strzelają z dział, mechanicy spawają, medycy próbują utrzymać załogę przytomną – ot, codzienność. Pilnujemy także łańcucha dowodzenia, ale nie jesteśmy przesadnymi militarystami. To tak z grubsza. Jeśli ktoś z was ma jakieś pytania odnośnie gry lub serwera, dajcie znać w odpowiedziach, lub napiszcie PM.
    1 point
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use